5 класс

25.04.2020

развернуть

Нямецкая мова.

Тэма. Падарожжа маёй мары. Пісьмовае маўленне (с.80-82).

Выканаць: знайсці на карце гарады з пр.1g(1), с.80, напісаць самыя любімыя месцы для пардарожжа ў Беларусі пр.1h, с.81 (пісьмова), паказаць на карце месцы з пр.1f, с.80 (вусна), перавесці жаданні для падарожжа пр.2а, с.81 (вусна), скласці дыялог пр.2b, с.82 (вусна).

 Д/з: напісаць 4 сказы пра падарожжа сваёй мары (Куды? Калі? З кім? Чаму ў тое месца?)

Пісьмовыя заданні прадаставіць настаўніку 28.04.2020 да 20.00. 

 

Русский язык.

Тема. Прямое и переносное значение слов. Толковые словари.

Выполнить: работа с толковым словарём. Изучение понятий лексика, лексическое значение слова, прямое и переносное значение слова. Анализ упр.174,правило (смотреть здесь).

 Д/з: параграф 18, упр.182.

 

Русская литература.

Тема. И.С.Тургенев. “Муму” Барыня и её крепостные.

Выполнить: Зависимость дворовых людей от прихотей барыни (смотреть здесь).

 Д/з: подготовить рассказ с домысливанием о ком-либо из подвластных барыне людей: Татьяне, Степане, Гавриле, приживалках(по желанию).

 

Беларуская мова.

Тэма. Сінонімы. Параграф 25  (с.91 – 95).

Вывучыць: правілы на стар. 92, 93. Выканаць: пр.188, 192 (пісьмова).  пр.89 (вусна).

Д/з: пр.191

Пісьмовыя заданні прадаставіць настаўніку  да  29.04.2020  

 

 

свернуть

24.04.2020

развернуть

Нямецкая мова.

Тэма. Раім наведацца ў Германію. Дыялагічнае маўленне (с.79-80).

Выканаць: азнаёміцца з ужываннем прыназоўнікам (пр.1а с.79 - вусна), уставіць патрэбныя прыназоўнікі (пр.1с с.79 - пісьмова), прачытаць, скласці па ўзоры дыялог (пр.1d с.80 - вусна). Д/з: адказаць на пытанні (пр.1g(1) с.80 - вусна).

пісьмовыя заданні прадаставіць настаўніку 24.04.2020 до 20.00. 

 

Беларуская мова.

Тэма. Прамое і пераноснае значэнне слова (с.88 – 91).

Перайсці па спасылцы і праглядзець відэаўрок: глядзі тут.

Выканаць: вывучыць правіла (с.89). Пр.183, 184 - пісьмова.

Дамашняе заданне: пр.185.

Пісьмовыя заданні прадаставіць настаўніку  да 29.04.2020 да 20.00.

 

Беларуская літаратура.

Тэма. Генрых Далідовіч “Страта”.

Выканаць: чытанне  наступных  частак  апавядання, аналіз падзей, што разгортваліся ў творы. Д/з: дачытаць апавяданне, падабраць назвы да наступных частак твора. Падрыхтаваць вуснае паведамленне пра сяброўства Стася і Міці.

 

Матэматыка.

Тэма. Лінейныя і слупковыя дыяграмы. Рашэнне задач

Умець: аналізаваць дыяграмы, будаваць слупковыя дыяграмы.

Выканаць: Паўтарыць матэрыял параграфа 16. Выканаць заданні №№355, 357 (1 слупок),358.

 Д/з: №40, с.164 – пісьмова

Пісьмовыя заданні прадаставіць настаўніку 24.04.2020 да 18.00. 

 

свернуть

23.04.2020

развернуть

Русский язык.

Тема. Правописание буквы ь знак после шипящих. Буква ь знак после шипящих. Обобщение изученного по орфографии.

Выполнить: анализируем упр.164 (выполняем задание 2), читаем правило (с.91), заполняем таблицу из упр.165 (с.92), учим и рассказываем  по алгоритму упр.170. Читаем текст упр.171, определяем его тему и основную мысль и выписываем слова с орфограммами. Д/з: мини-сочинение «Весна в лесу».

Письменные задания предоставить учителю 24.04.2020 до 18.00. 

 

Русская литература.

Тема. Крепостничество в жизни и творчестве И.С.Тургенева: дворник Герасим в рассказе “Муму” (с.83-88).

Выполнить: авторское отношение к дворнику Герасиму, роль портрета в формировании представлений о литературном герое, в толковом словаре посмотреть, что такое деспотизм?  Д/з: выполнить задание 2 (с.84) или составить устный рассказ “Жизнь Герасима в Москве” (по выбору). Прочитать историю замужества Татьяны и ответить на вопросы 6,7 на с.102.

Письменные задания предоставить учителю 24.04.2020 до 18.00. 

 

Матэматыка.

Тэма. Лінейныя і слупковыя дыяграмы.

Умець: аналізаваць дыяграмы, будаваць слупковыя дыяграмы.

Выканаць: Паўтарыць матэрыял параграфа 16. Выканаць заданні  №353, 356 (пісьмова). Д/з: №360 – пісьмова, №362 (па жаданню)

Пісьмовыя заданні прадаставіць настаўніку 23.04.2020 да 18.00. 

 

свернуть

22 апреля 2020

развернуть

Чалавек і свет.

Тэма. Воды сушы.

Выканаць: прачытаць параграф 26. Выканаць практычную работу №4 “Вызначэнне на карце найбуйнейшых рэк і азёр Беларусі”. Д/з: параграф 26, выканаць справаздачу па практычнай рабоце ў сшытак.

Пісьмовыя заданні прадаставіць настаўніку 27.04.2020 да 18.00. 

 

Беларуская мова.

Тэма. Прамое і пераноснае значэнне слова (с.88 – 91).

Перайсці па спасылцы і праглядзець відэа ўрок: глядзі тут.

Выканаць: вывучыць правіла (с.89). Пр.181, 182 - пісьмова.

Пісьмовыя заданні прадаставіць настаўніку 23.04.2020 да 20.00. 

 

Беларуская літаратура.

Тэма. Генрых Далідовіч “Страта”.

Выканаць: чытанне першай і другой частак апавядання, аналіз адлюстраваных падзей.

 

Матэматыка.

Тэма. Лінейныя і слупковыя дыяграмы.

Ведаць: паняцце “дыяграмы”.

Выканаць: разгледзіць матэрыял параграфа 16. Выканаць заданне “Правер сябе” і №352 (вусна), заданне 354 (пісьмова). Д/з: №359 - пісьмова.

Пісьмовыя заданні прадаставіць настаўніку 22.04.2020 да 18.00.

 

Нямецкая мова.

Тэма. Вандруем па Беларусі. Маналагічнае маўленне.

Выканаць: прачытаць, перавесці, адказаць на пытанне (пр.7в(1) с.77 - вусна), адказаць на пытанні (пр.7в(2) с.78 - вусна), скласці дыялог (пр.7с с.78 - пісьмова), напісаць пытанні (пр.7d с.78 - пісьмова) Д/з: скласці 3 вказы пра падарожжа сваёй мары (пр.7f(в) с.78- пісьмова).

Пісьмовыя заданні прадаставіць настаўніку 23.04.2020 да 20.00

свернуть

21 апреля 2020

развернуть

Русский язык.

Тема. Правописание и,ы после ц.

Выполнить: упр.156 (устно), правило (с.88), упр.158, 163 - письменно.

Письменные задания предоставить учителю 22.04.2020 до 18.00. 

 

Матэматыка.

Тэма. Сярэдняе арыфметычнае некалькіх лікаў.

Ведаць: паняцце “сярэдняе арыфметычнае”.

Выканаць: разгледзіць матэрыял параграфа 15, прыклад 3. Выканаць заданне “Правер сябе” - вусна, 333, 337 - пісьмоваД/з: №344, 347 - пісьмова.

Пісьмовыя заданні прадаставіць настаўніку 21.04.2020 да 18.00. 

свернуть

20 апреля 2020

развернуть

Беларуская мова.

Тэма. Адназначныя і мнагазначныя словы. 

Ведаць: вывучыць правіла (параграф 23),  пр.177(вусна), пр.178(пісьмова), пр.180 (вусна). Пр.179 (пісьмова, заданні).

Пісьмовыя заданні прадаставіць настаўніку 21.04.2020 да 20.00. 

 

Русская литература.

Тема. М.Ю.Лермонтов "Бородино". 

Выполнить: выучить отрывок наизусть, задание 7 (с.81) - по желанию.

 

Русский язык. 

Выполнить: параграф 15, упр.152 (письменно), упр.151 (устно), упр.155 (письменно).

Письменные задания предоставить учителю 20.04.2020 до 18.00. 

свернуть